lördag 29 september 2012

dagens shoping

idag var jag på charlies med mamma och mormor dom har ju flyttrea så var bara tvungen att åka ditt;), sorry för dom dåliga mobilbilderna men orka inte hålla på och fixa med kameran nu och har suttit nu i minst 1timme och försökt få ordning på bilderna men blogger vi inte sammarbete:/ så tyvärr ligger vissa bilder konstigt men får som sagt ingen ordning på de:(.
 de först som jag gick till när vi kom till charlies var självklart swarovski pannbanden dom var nersatta från 799kr till 300kr det blev deta silvriga/ champagne fägade och deta lila swarovski pannbandet med stora lila stenar ( bilden är lånad från http://crazypony.blogg.se/)^^

SWAROWSKI PANNBAND SILVER MED SVART LÄDER
sen köpte jag en tröja från animo, ett lila ridspö och deta häst godis som man sätter fast på en likit hållare:)
 
 dessa två bilder gör inte färgen på Animo tröjan rättvis färgen är mer åt de oranga hållet än åt de röda
den var ner satt från 900kr till 300kr så ett riktigt fynd tycker jag:)



köpte även deta lila dressyr spö som var nersatt till 99kr:)
 








 

sen fick jag även dessa saker av mamma + ett par ridbyxor som jag ska få i julklapp, så vissar ingen bild på dom nu ^^

                                              ett par ny vinter skor att ha i stallet
 
ett par Eurostar ridbyxor:D ner satta från 1900kr till 899kr:)







också fick jag dessa två mountin horse tröjer, de är samma model bara 2 olika färger:) kommer inte ihåg va dom kosta innen men dom var nedsatta till 272kr (tror jag de var) :)

sen köptes de även två andra julklappar som jag vissar bilder på, ni får vänta till jul precis som jag ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar