lördag 15 november 2014

Stockholm shopping

efter som inlägget jag gjorde verka försvinna? så har jag gjort ett nytt med bilder på vad jag köpte nu när vi var i Stockholm.

leggjeans från Hollister SUPER sköna och bra passform

mysiga knähöga strumpor att ha sen när snön kommer riktiga "jul" strumpor 99kr på H&M;)
 
T-shirten jag köpte på Ed Sheeran konserten
 
 en ny favvo hoodie från H&M älskar detaljerna och mönstren, den är även kortare och slutar precis vid byxkanten
 
 
T-shirt även den från Hollister öppen på sidorna och paljett detaljer
 
 3st handkrämer i "säsongens" dofter från bodyshop fick även med en snygg strandväska gratis;)´

 
sen hade dom fått vinter kollektionen av muggar på Starbucks och var bara tvungen att köpa denna
 
vi gick även till en av våra favorit te butiker och köpte en av deras ny julte och nya smaker choklad/mint. ska bli spännande att prova;)
 




sen var vi på åhlens"city" och längst ner i matbutiken där hade dom en hel avdelning med veganska och vegetariska produkter. bland annat lite godis så var bara tvungen att köpa några:D blir så jäkla glad när jag hittar godis som jag kan äta, är inte så jäkla lätt när man är vegetarian de ska ni veta;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar