fredag 28 november 2014

.

lugn fredag, idag fick rocka en välförtjänt vilo dag hon har fått jobba hårt det senaste och hon ska nu få tre stycken vilo dagar. så jag passa på att lägga lite extra tid på att städa bland mina grejer i sadelkammaren och i mitt sadelskåp som ska städas ur lite extra nu när tävlings säsongen är slut. inte den roligaste fredags sysslan men det måste göras allt har sin plats;). självklart fick rocka den kungliga spa behandlingen med extra mycket morötter.
som sagt rocka vilar även lördag och söndag för jag åker till Halmstad imorgon för på söndag ska jag och min faster på långtur och rida islandshäst. ska bli riktigt kul var typ hundra år sedan jag satt på en annan häst än rocka.

nu på kvällen har jag kollat på sändningen för Stockholm och börjat redigera videon från KM:et i dressyr dock kommer det nog inte komma upp förens nästa vecka om jag inte kan göra klart det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar