onsdag 12 februari 2014

Söndag-idag:)

Har inte haft tid att skriva sen i söndags morse så tänkte skriva lite va vi gjort. I söndags åkte vi från orlando vidare till ett stället en bit från Miami, vi bor inte i Miami utan ca 30-40min där ifrån. Att åka en strecka som skulle ta 3timmar tog istället hela dagen, kan bero på ett x antal stop, åkning på små vägar, fel vägval och sen att vi åkte genom Wellington vilken för övrig var de häftigaste jag sett hur fina stalllet och ridanläggningen som helst! Dyra bostad områden där man kunde ha sin häst allt låg liksom i en stor by om man kan säga. Vore inte helt fel att ha några miljoner så man kunde bo där;).
Sen i måndags så åkte vi till ett köpcenter som ligger 20min från hotellet vi gick runt där och kolla runt, jag köpte två snygga ridpiker och teen wolf season 3 part 1 dvd. Som avslutning åt vi på rain forest café 
Igår så åkte vi till Miami beach där vi var ett bra tag sola, bada och blev attackerad av fiskmåsar. De smartast var att vi glömde sol kräm jag somna i solen 2gånger vilket resultera i lite bränt ansikte:/ jag som aldrig bränner mig, så nu ser man ut som en övermogen tomat. Men resten av kroppen är fint brun, de är ju alltid något;). Efter de så sa mamma och pappa att vi skulle åka till ett köpcenter i Miami men när vi kom fram var de en hästaffär. Jätte gulligt att mamma och pappa hitta den:), affären var en lite hästbutik med mest western saker hade jag ridit Wester hade jag lätt köpt min sadel där så jäkla snygga med matchande träns och (brösta). Blev i alla fall ett par röda pc boots och ett set (4st) med svarta pc skydd rocka kommer bli super fin i dom. 
Efter de åkte vi hemåt väl på hotellet var alla så trötta så de sluta med att mamma och pappa fick åka och köpa mat så åt vi på hotellrummet. Vilket inte är så himla ila med tanken på att vi bor i en suit;))

Idag så är det everglades vi styr mot va vi ska göra där, jag de kan ni funderat på;) riktigt spännande och kul ska det bli a alla fall;) 
 Varma och soliga Miami igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar