fredag 14 februari 2014

Någon vaken?

Nu har jag wi fi dock inte bilder på allt jag köpt men Tänkte vissa Lite av shoppingen, är "lite"saker som inte är med bara för att det är jobb att packa upp för att sedan försöka få ner i väskan igen;) jag har nämligen bilder på mobilen men bloggar på min iPad air som jag köpte idag:D så hoppas ni förstår att plocka upp allt från väskan och ta ny bilder är lite mycket jobb så här dagen innan vi ska resa hem och kan inte blogga från mobilen då jag köpt wi-fi till plattan. Men här är i Alla fall några av köpen resten kommer upp när jag kommit hem på måndag;)
Pc skydd fram och bak svarta plus röda boots.:))

Två snygga piker från polo (kommer inte ihåg hela namnet 

Teen Wolf season 3 part 1 och en snygg antecknings bok


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar