fredag 12 juli 2013

juli

allt flyter på så himla bra just nu, ledig från sommar jobbet till 6/8 ;D, rocka går bättre än någonsin och har massa tävlingar inplanerade.
har dock inte haft tid att blogg då allt fokus har legat på jobbet det har varit långa dagar och sena nätter och i mellan det har jag även försökt hålla igång rocka, klämt in ulf träningarna och pay and jumper. så min vardag har varit uppbokad 24/7
i alla fall i onsdags var jag på pay and jump i Floby och de gick jätte bra hoppa 70 & 80cm kommer lägga upp en film här och då kommer mer utvärdering av tävlingen.

igår så gick jag en promenad med rocka samtidigt som vi körde lite trick träning, körde bara igenom några enkla som ex. backa, lyft hov sen testa jag en ny vilket är att jag stannar rocka säger stanna samtidigt som jag går ifrån sen säger jag kom rocka och då kommer hon fram till mig stannar och får godis:)

idag så körde jag dressyr vilket gick så där med tanken på hur varm det var men...men det kan inte alltid gå bra. hon blev i alla fall fin och lösgjord i slutet.

 
bild från 29/6-13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar