söndag 16 september 2012

dagens resultat

idag så var de tävling på schemat:) var inte så jätte taggad på morgonen då jag är väldigt förkyld. men bestämde mig för åka endå, rocka står ju lixom på juta och skulle bara hoppa en klass så är ju inte jätte ansträngande. i alla fall till hoppningen nu då

fram ridning
börja med att skritta fram en liten stund sen börja jag jogga fram henne i trav och trav hoppa de lägre hindret. sen tog jag lite galopp och tog några språng över räcket. hon kändes lite trött först men sen blev hon riktigt framåt och posetiv

inne på banan ( 50cm)
hon var verkligen super duktig, visst vi trava hela banan runt, min sits kanske inte var den bästa och jag hade kunnat tvinga henne att galoppera hela banan runt. men tanken med dagen var inte att de skulle vara / se perfek ut, tanken var att jag och rocka bara skulle få ha roligt, att hon skulle få leka runt och bara få känna sig duktig. vilket hon var, jag är verkligen jätte stolt över henne och hon var som sagt super duktig<3 

här är videon från idag, orka inte leta runt efter musik som funka utan de fick bli denna

1 kommentar: